ApelsinMask

Har en ansiktsmask hemma som är en apelsin och mandarin mask. Den är helt underbar. Den doftar så gott och det är som en orange gele som man sätter på hela ansikte och hals och helt ärligt.. det är inte långt ifrån som man smakar på den också! =) Masken kommer från märket Matis. Den är från serien vital´te som fokuserar sig på att ge energi och lyster till matt/glåmig stressad hud. Jag har endast testat masken från den serien.

Jag har använt denna mask i över ett år, kanske inte för att jag får ett superresultat. För att första gångerna jag använde masken märkte jag en skillnad och jag tyckte att huden såg väldigt fräsch ut men efter det.. inte så mycket mer än så. Kanske för att jag blev van vid den, vad ve jag ;) Varför fortsätter jag att köpa den då? JO för att masken, framför allt lukten är som sagt alldeles underbar! =D Och speciellt nu när det börjar bli sånt typiskt höstväder så känns det mysigt med en sån tropisk lukt!  

   


Kommentarer
Postat av: Lena

Går det inte lika bra att äta apelsiner istället för att kleta in ansiktet med dem? hihi

2010-10-06 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0