Yah

Så igår blev bokföringsprovet avklarat iaf! Känns skönt och det gick nog tom bra på provet ;)
Sen var det sista repetitionslektionen inför det nationella matteprovet som är imorgon!!!
Aaah känns lite pirrigt.. ska åka iväg snart för att plugga.

Känns att jag kan det mesta.. måste bara repetera det som man gjorde för 4 månader sen typ! Det som jag ännu inte hunnit lära mig från det jag var sjuk är sannolikhet och ekvationssystem med x2. Synd bara att de är de moment som kommer på provet. Men ska försöka banka in lite för stunden så kanske man plockar hem ngt poäng =)

Sen igår så var jag bara hemma och tog det lungt.. Lyssna på musik hela dagen.

Idag har det varit samma sak faktiskt.. lyssnat på musik, övat piano.. degat... så det har varit skönt! =)

Ska öve piano en liten stund till nu sen åker jag, tjingeling!!


///Yasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0