One more try

Såå ska försöka skriva ett anständigt inlägg...
Min data är ju helt ute och cyklar, what a surprise?! Jag och teknik, nej tack! Går inte bara ihop alltså, det måste ju komma till ett slut någon gång och det verkar som att efter en termin med mig vill pappas bärbara inte tycka om mig längre.

Internet är heeelt segt, tar typ lika lång tid att koppla upp sig som på stenåldern haha. Fast jag har fullt internet. Mitt internet (när det väl är uppe) stängs ner hela tiden, som "internet explorer svarar inte" typ var tionde minut, och sen när jag vill lägga upp bilder eller skriver en längre text  på bloggen stängs det ner. Bilderna är det inget hopp om alls, så sitter på pappas stationära nu istället. Ouuuff skrev visst en bok haha!

Nu har jag iaf kommit hem från mattepluggandet, blev inte mkt klokare måste jag säga. Mina fem minuter med Noor i köket innan jag gick var mer givande än hela kvällen haha... Det är ju fortfarande sannolikaheten och ekvationen där, men men det får gå som det går. Det är iaf inget IG, då skulle ju det vara helt värdelöst! haha för man behöver typ bara.. vad var det 9/42 poäng för att bli godkänd.. så om jag inte fixar det, då vet jag inte vad jag hållt på med sista 4 månaderna. Hahahaha.

Imorgon ska det bli julbak hemma hos mamma! Hihi får se hur det går med det. Jag ska passa på att bli förhörd o företagsekonomin inför måndag för nu gäller det! Mitt betyygg aaaah. Sen är jag en fulllärd proffesor i företags ekonomi - NOT.




Har haft två myspys dagar med peeling,mask och allt annat som behövs hihi.
Natti natti!
///Yasmin


Kommentarer
Postat av: S

Once u go mac, u never go back.

2010-12-10 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0