Koh Chang

Har loggat in nu for tredje gangen sa jag tanker inte gora det mer avancerat an mojligt.
Har en dator nu med USB kabel, men det tog over 100 ar att ladda ner en bild sa det blir inga bilder trots allt! :( Lite trakigt men inte mkt att gora.

Igar kom vi fram till on Koh chang iaf.. vi har varit har forut.
Vi har kommit pa ett jattebra hotell som ar super! :)
Lite avlagset dock och pa andra sidan av on, alltso inte den sk ratta sidan men det finns ando inget dar och vi visste vart hotellet lag nar vi bokade det sa.

Vi ska vara hara fram till den 31. Fram tills dess ska vi bara ligga och sola och lata oss vid stranden. Da vi har en egen hohoho...




Tankte att det ar inte som att jag inte har tid.. sa ngn bild far det bli hihi.
Detta ar fran lobbyn



Fran balkongen

Kommentarer
Postat av: Lena

Skulle garna byta min sno mot ert vader..skont att du mar battre och att ni har det bra..saknar er som arton kommer vi hem snart???

Love you hugs and kisses.

ps. glomde att drew har din blogg i bookmarks sorry about that men nu kan jag skriva igen..hihi ds.

2010-12-28 @ 14:51:42
Postat av: MosterMonster

Jag vill ochså, men snart får jag se lite sol. P&K

2010-12-29 @ 11:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0