Ko Chang vandring



Idag hyrde vi bil och åkte omkring på ön, vi hann med den ena delen, som även var den större delen. Imorgon åker vi åt andra hållet!! =)



På väg till ett vattenfall =)




Efter många om och men....



Kom vi äntligen fram till vattenfallet! =)



Jag hittade spår efter BigFoot på vägen tillbaka..



och ett mystiskt finger..



Som fick oss att börja springa!!



Väl i säkerhet från en utsiktsplats... hihi





Äntligen hemma vid hoteller! =)







And just relax.... peace!!


///Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

ser najs ut byter detta mot snon :-p

2010-12-29 @ 04:00:00
Postat av: MosterMonster

Vad tänker Mie på.P&K

2010-12-29 @ 11:43:57
Postat av: S

Hahaha va fan, inga äventyr utan mig nu..

2010-12-29 @ 21:48:32
Postat av: sille

T A C K & L O V. DU HAR FÅTT FÄRG !!!! Fina mönstriga tofflor du har där, väldigt fina måste jag säga hahaha.. Och en sista grej, jag är avundsjuk på er :( jag vill oxå till värmen.



Hmmm.. ja juste en till sak. Hoppas ödlan besöker dig inatt, om du har tur så kanske den förvandlas till en prins om du pussar den ... Todlidoooo ( hej tå sirrrka poss åh krraam )

2010-12-29 @ 21:49:05
Postat av: sille

oh tja shippe.. kommenterade du samtidigt som mig.. va ruligt :D Puss puss

2010-12-29 @ 21:50:09
Postat av: Yasmin

Sille: Hahahaha jaaa faktiskt, tänk att jag har fått lite färg trots allt! trodde inte det skulle hända, färgen är ofrivillig! ;P Hahahahha



Hahaha en ödla esökte oss faktiskt sista natten!! Det var tur, vi hade inga problem med det innan.. Men sista kvällen så hade vi en syrsa inne på rummet, en muterad myra OCH en ödla hahah sen vakna jag på morgonen av världens smäll!! Och det var typ smetat blod och kött på fönstret! :S:S:S nasty!!! hahahaha

2011-01-01 @ 15:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0