It sucks to be sick

Jag vet inte riktigt vart jag skall borja. Ibland ser man sa mycket konstiga saker ute pa gatan..att till slut blir det for mycket. Det ar inte en eller tva historier utan det narmrar sig kanske tio, femton historier hahahha.

En sak som ar saker ar att det har andrats sa mycket med Thailand an den vanliga bilden som man har med sig fran barndomen. Tom nar jag var har for tre ars trodde jag inte att det skulle bli sa mkt mer forandring an vad som hade hant da, men icke sa nicke.

Arabgatan har Mie andrat om till arabdalen, haha det ar sa mkt araber och gatan som bara bestod av EN GATA forut bestar numera av ett helt omrade. Helt arligt, pappa sager att vi har rakat kommit till Saudiarabien istallet, eller Dubai.. bara valja..

Idag har varit en relativt lugn dag for mig, vi vaknade vid nio och at frukost. Jag lag vaken HELA natten. Pga att jag inte var trott och att jag holl pa att hosta lungorna ur mig.
Efter frukosten stack pappa och mie ut pa aventyr. Dom har haft roligt. Utan mig. Haha..

Och jag lyckades sova till klockan fem pa em idag med.. inte exakt what i had in mind.
Sen kaka vi pa Subway, stack till MBK en stund och strovade omkring ett tag.
Vi har kopt alla twilightfilmerna sa nar vi kommer hem till hotellet ska vi ha twilightmaraton!! Yeeey!! :)

Yeah det ar val ungjefar det so far....

Pappa traffade tydligen nagra fran sverige som han kanner har pa arabgatan, sa jag och mie stack till internet och pappa har blivit en av arabgangena som stryker omkring har. hahahah.




Puss och Kram
Yasmin


Kommentarer
Postat av: Lena

Aww tråkigt att du inte mår bra hoppas super medicinen hjälper snart.

MBK me tooooooooooooooooo i wanna shop also :-p

Love you

2010-12-20 @ 17:34:29
Postat av: MosterMonster

Har MBK större stl än förut P&K

2010-12-27 @ 12:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0