I made it!

Woohooooo!!! Jag klarade det! :D Jag fick godkänt i Matte B hahaha det ni!!
Jag var så hiiiimla rädd att jag skulle få IG, kändes verkligen inte bra alls när jag hade gjort provet, men se där, det gick ju hur bra som helst hihihihihi....

Sen fick jag reda på mitt Betyg i FEB idag också, bra, då slipper jag åka till skolan på fredag.. Och helt top notch så blev det ett MVG, fiii ffaaaan idag var en bra dag!! =D

Sen bär det av till Ikea för att köpa Britts f-present.. Jag kan avslöja så mkt för att jag tror faktiskt hon redan vet vad hon ska få hihi. Sen blir det till SKHLM för att hitta ngt filurigt till morfar och en sväng förbi Clas Ohlson.... ska köpa ett lås till min dörr.. HAHA I WONDER WHY....

Igår var jag i stan och småshoppade lite också, mest saker inför resan. Jusste måste förbi apoteket också!
Måste få blunda lite!



Puss och kram!
/Yasmin


Kommentarer
Postat av: MosterMonster

Jag tror jag vet vad det är. Hurra för Yasmin, att du klarade matten medmera. Ibland är du lite som Shibbe, tror att allt går åt pipsvängen, fast du är mkt clever. p&k

2010-12-15 @ 14:46:24
Postat av: Lena

Yay för Yasmin som är bäst!!!

2010-12-15 @ 20:31:23
Postat av: Yasmin

yeeeeey tack min favoritmamma och favoritmoster hihihihi <3

2010-12-17 @ 15:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0