Helgens summering

Torsdag: Kom hem typ vid elva halv tolv och var helt död. Och jag ville boktavligen dö för att jag var så jäkla trött!!! Men ändå så.. ville jag inte sova...?!?!? Så vad börjar jag och Mie göra... JO; vi bytwe sängkläder och börjar sätta upp tavlor i mitt rum. Och så fortsätter vi med att kolla på "Chrisitne" jag tror klockan hinner bli halv tre och jag inser att jag har skola dagen efter. *dooopp*

 

Mies fina uppsättning av tavlor. Och mitt nya påslakan. Känns som om jag ligger i havet ;P


(fredag morgon var inte rolig, men efter en två timmars powernap var kvällen räddad)
Fredag: Var jag och Mie på bio. "Pappa på burk" hette filmen och är typ en drama/romantisk komedi med Jennifer Aniston. Vi kollade på en av de mindre salongerna på Heron. Det var typ vi och kanske sex par till. Par som i kille och tjej haha. Och vi var dom enda som skratta hela tiden. Så jag skämmdes när jag skrattade haha.




Lördag: Var jag hemma på dagen och gjorde allt möjligt, sen blev det en snabbis till Hässelby till pappas kusin, men inte mer än en timme vart det för sen skulle jag åka till kära Isabelle, som bor i islandstorget. Kan bara säga att lördagen blev rrrrriiiiiiiiiktig niiiiceeeeee *Det var stnabbt jobbath* hahahah jag tror det var sjuuuuukt länge sen som jag garvade så mkt som jag gjorde igår!! Tack för en sådan jävla härlig kväll Isabelle! =D =D

Söndag: Sov ju över hos Isabelle, så vaknade upp i Islandstorget.... pga av hennes granne som började borra klockan tio!! gaaaaahhh!!!! och höll på till klockan..... typ halv två!!?!?! hahaha hans lägenhet måste vara top notch nu vid det här laget. Sen åkte jag vidare och träffade en annan kompis. Vi käkade lite mat och babbla och sen for jag hem. Nu har jag städat lite  och nu ska jag och Mie kolla på Christine.

Kommentarer
Postat av: S

Fint d blev i rummet! Haha bara för att alla andra e torrisar, laugh away m8 ;)

2010-12-06 @ 05:04:54
Postat av: Yasmin

Taack =)

Hahaha aaa faktiskt

2010-12-06 @ 12:31:50
Postat av: MosterMonster

Ser verkligen ut som havet, utan hajar hoppas jag. Va filmen bra el dålig?????? P&K

2010-12-06 @ 15:25:44
Postat av: silvija

men du, tavlorna är lite snea..:P

2010-12-07 @ 23:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0