First day!

Nu har vi antligen kommit fram, eller det var faktiskt ratts sa manga timmar sedan. Vi var pa hotellet cirka 7:40 pa morgonen och vi vaknade typ fem pa em. Jag vaknade faktiskt klockan tva och tankte att det var dags att ga upp, men sen wtf ar man pa semester sa ar man hihi.

Ni far ursakta att det inte kommer att finnas nagra svenska bokstaver den narmsta manaden :)

Tror inte det kommer att bli nagra bilder pa bloggen, synd, for en sa lange har jag bara sett datorer dar det fortfarande finns plats for disketter HAHA, sa USB ar det alltso inget tal om.. hhmmmm

Vi borjade dagen med att sticka till arabgatan och kaka pa irakiska restaurangen och deras banana milkshake haha. Sen gick vi den vanliga gatan (sukhumvit) dont mind the spelling och tittade pa en massa grejer. Maste faktiskt saga att... det finns som grovy shit over here dom kommer ikapp med utvecklingen snabbare nu haha.

Sen gick vi till deras sk apotek dar pappa typ borja pracka pa mig en massa medicin, han ba stronger stronger i want antibiotika HAHA  sen jag ba eeeh nej jag tanker inte det fan.. han ba neeej med ar jattebra, du kommer att bli som ett lejon efter du har tagit dom har tabletterna, asad asad. Och da svarade jag ja men da kan val du ta dom ifall dom ar sa himla bra. Men han lyssnade inte pa det orat sa nu tar jag ngn antibiotika pa 1000 gram och ngt pulver man skall blanda i vatten for min slemhosta (nice) Som alla kanske inte vet blev jag valdigt sjuk tva dagar innan resan :(

Sen kom vi hem vid atta, halv nio tiden, jag kollade pa lite film och dacka vid nio... Vaknade pigg som fan klockan halv tolv. Som tur var horde jag pappa efter en stund i rummet brevid att han ocksa var vaken sa da stack vi alla ut igen.

Klockan ar ett pa kvallen, natten har och jag och mie sitter pa internetcafe och pappa ar och roker vattenpipa!

Det ar val det som har hant hittills!! Jo jusste... Alla deras behandlingar har, typ allt fran massage, pedikyr och maniky kostar typ 50 kr st, Jag ska gora behandlingar vaaaarje dag. Pappa sa att jag drommer. Men vi far val se om det!! Hihihi



Puss och Kram
Yasmin


Kommentarer
Postat av: sille

live your dreams bobo !!!! Krya på dig

2010-12-19 @ 22:37:02
Postat av: S

WEEEII, fan va jag längtar tills d e dags & mötas upp!!!!!!!! Nu när du nämnde dom gala vanorna så har man nog saknat Thailand lite :) Take the drugs and get better asad girl! PUSS.

2010-12-20 @ 00:10:09
Postat av: Lena

Hoppas du blir bra snart och att ni sovit i kapp så alla behandlingar hinns med..puss o kram Love you

Hälsa Mie kom mitt sms till henne fram??

2010-12-20 @ 07:09:08
Postat av: Yasmin

Sille: Thnxxxxx darling!! <3



S: Hahaha aaa tiden gar snabbt sa det ar inte langt kvar. I think u gonna like it here for sure!! :)



Lena: Jaa verkligen!! Ja mie sa ngt om att hon fatt 4 likadana sms, sa nog kom det fram alltid hahah :)

2010-12-20 @ 16:41:01
Postat av: MosterMonster

Drugs, you must like it hahahahaha H&K

2010-12-27 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0